IT camp for piger 2023

Glæd dig til tre dage fra den 18/10 til den 20/10 på Aarhus Universitet med masser af teknologi, design og inspiration. Smag på de to uddannelser Datalogi og IT Produktudvikling og prøv kræfter med dine interesser.

Info about event

Wednesday 18 October 2023, at 10:00 - Friday 20 October 2023, at 15:00

Institut for Datalogi, Åbogade 34, 8200 Aarhus N

Price

Free DKK

Forplejning og fysisk aktivitet

Der vil blive sørget for mad og drikke under hele campen. Er du vegetar eller har andre særlige ønsker til kosten noteres dette i ansøgningen. Desuden gør vi opmærksom på, at vi skal gå en del mellem de forskellige arrangementer.

Gratis indkvartering

Vi har planlagt tre lange, men rigtig spændende dage i Aarhus, og har derfor sørget for indkvartering i byen. Du skal altså ikke tænke på at finde et sted at sove eller bruge lang tid på transport.

Kom som du er

Det kræver ingen særlige kompetencer at deltage i campen. Det eneste det kræver er, at du har lyst til at prøve kræfter med forskellige teknologier og det andet, som campen byder på.