Deltagere:
Kurt Jensen, Annemette Hammer, Gudmund Frandsen, Else Magaard, Olav W. Bertelsen, Ann Eg Mølhave.
Referent: Ann Eg Mølhave
Dagsorden:
1. Korte meddelelser
2. Opfølgning på den psykiske APV
3. Byggeplaner og lokaler
4. Sikkerheden i undervisningslokaler (Olav)
5. Eventuelt.
De enkelte overskrifter i den udleverede handlingsplan blev gennemgået.
Fastvip:
Ph.d.-stud.:
IT-hjørnet: Der er ikke de store sikkerhedsmæssige beslutninger
Datalogi får en del lokaler, men afklaring i forhold til Alexandra er ikke på plads. Kurt ønsker en afklaring indenfor de næste par måneder.
Studenterlokaler: Vi afgiver alt på den anden sider af Helsingforsgade. Derimod får vi nye lokaler i det nye bygeri (it-hjørnet) samt i nyrenoveret hal bag Stibitz. Shannon afgives først efter næste efterår.
Springlab: Der bliver brugt miljøfarlige redskaber og kemikalier. Der gælder de samme sikkerhedsregler for studerende som for medarbejdere. Det er kursusleder der har ansvaret.
Olav og Søren Poulsen opretter et 2-3 mands-udvalg til at håndtere problemet.
Hjertestarter: Der bør skiltes i Springlab til hvor nærmeste hjertestarter er.
Der bør være link på udvalgets websider til oversigt over nærmeste hjertestarter og vores hjertestarter bør registreres.
UV-miljøundersøgelse: Fakultetet laver en UV-miljø-undersøgelse. Muligvis skal vi lave noget lokalt, men vi afventer fakultetets undersøgelse.
Fysisk APV opfølgning: Indenfor de næste måneder bør Ada + Hopper samles som én gruppe.
Det skal indskærpes for medarbejdere at de SKAL vide hvem der er sikkerhedsleder. Det skal ske via mail fra Kurt + i Internt Nyt.