Dimission 2019

Fredag den 28. juni samledes venner, familie og undervisere på Institut for Datalogi for at fejre de 56 nye kandidater i datalogi og IT produktudvikling ved en festlig dimission.

Prodekan for uddannelse Finn Borchsenius overrakte eksamensbevis til alle dimittenderne som blev fejret i et propfyldt Peter Bøgh Andersen auditoriet.

Chief Technology Officer fra SCALGO og tidligere dimittend Thomas Mølhave holdt årets dimissionstale; "Det er kvalitet og ikke kvantitet, som betyder noget. Gør et godt stykke arbejde i morgen.”

I 2019 har 56 studerende gennemført en kandidatgrad i datalogi eller IT produkt udvikling på Institut for Datalogi ved Aarhus Universitet. Instituttet ønsker stort tillykke, og håber I vil holde kontakten via vores alumnenetværk på LinkedIn!