57 kandidater fejret ved dimission på Institut for Datalogi

Der var store smil og højt humør, da 57 nyuddannede dataloger og IT produktudviklere fredag d. 30. juni blev fejret ved dimissionsfest på Institut for Datalogi, Aarhus Universitet.

Se fotos fra dimissionsfesten på vores facebookside

I et fyldt Peter Bøgh Auditorium fik de færdiguddannede dataloger og IT produktudviklere én efter én overrakt deres kandidatbevis af Institutleder Lars Birkedal foran familie, venner og undervisere.

Årets dimissionstale blev holdt af Lars Bak, leder af Googles udviklingsafdeling i IT Byen Katrinebjerg i Aarhus. Og han havde gode nyheder med til de nyuddannede kandidater, som nu kan skrive enten cand.scient. i datalogi eller IT produktudvikling på cv’et:

- Fremtiden tilhører jer. For I besidder de evner og den viden, der er efterspurgt af virksomheder over hele verden, sagde Lars Bak til årets dimittender.

I alt 73 studerende er i 2017 blevet færdiguddannet inden for enten datalogi eller IT produktudvikling på Aarhus Universitet. Institut for Datalogi ønsker alle held og lykke i fremtiden.